Koppelen met CRM of HR systeem?
Wil jij data op jouw klantportal of website tonen?
Maakt jouw organisatie gebruik van een CRM of HR systeem?
En wil je via jouw website of klantportal gegevens naar en van een extern systeem versturen?
Veel bedrijven maken gebruik van een CRM systeem. Bestaande en potentiële klantrelaties worden op één platform beheerd.
Klanten doen op verschillende plekken aankopen, schrijven zich in of downloaden informatie. De website is daar vaak een vast onderdeel van. Daarom wil je ervoor zorgen dat jouw website kan communiceren met jouw CRM systeem. Xuntos kan jou helpen door het ontwikkelen van een api koppeling.
Vraag een adviesgesprek aan
070 - 22 10 530Vraag & uitleg Waarom een api koppeling?
Een gemakkelijk voorbeeld hiervoor is een HR systeem voor vacatures. Het is voor een recruiter prettig om op één plek met vacatures en kandidaten bezig te zijn. Door middel van een api of koppelingen kunnen we de content van vacatures via Umbraco op de website plaatsen.
Andersom is het ook mogelijk om de gegevens uit een sollicitatieformulier te sturen naar het HR systeem. Dit scheelt de recruiter veel tijd.
Zolang er een api beschikaar is voor de betreffende externe software, dan kan Xuntos er een koppeling voor maken.
Case verhaal Api voor GMP+ International
Koppeling met STIPP voor intergratie van documenten
GMP+ International is 's werelds grootste schema voor veilig en duurzaam diervoeder. Voor GMP+ hebben we het mogelijk gemaakt om documenten te integreren op de website.
Om de leesbaarheid en beheersbaarheid te vergroten worden alle certificeringsdocumenten opgehaald vanuit de bron STIPP. De gebruiker kan ervoor kiezen om de documenten online te lezen of te downloaden. Bij het online lezen wordt hij op weg geholpen door middel van een extra menu om snel door de content van het document te gaan.
Voor deze integratie met STIPP hebben wij een API geschreven om de informatie op te vangen. Verder hebben we code ontwikkeld om vervolgens deze documenten netjes en responsive op de website te tonen.
Lees meer over de case
Uitleg voor Salesforce Api
Veel bedrijven maken gebruik van Salesforce als CRM
Salesforce wordt door veel bedrijven voornamelijk ingezet vanwege zijn veelzijdigheid en functionaliteit als Customer Relationship Management (CRM) platform, zoals klantenbeheer, sales en marketing automatisering, klantenservice, analyse en rapportage.
De API van Salesforce is uitgebreid en biedt veel mogelijkheden om jouw klantgegevens te beheren en om te zetten naar acties. Deze api salesforce heeft bijvoorbeeld de mogelijkheid om nieuwe aanvragen vanuit je website direct op te volgen in Salesforce.
Xuntos heeft uitgebreide ervaring met salesforce koppelingen.
Vraag een adviesgesprek aan
070 - 22 10 530Case verhaal Api voor Faber Group
Koppelen met Rexx voor vacatures en solliciteren.
Voor Faber Group hebben we een meertalige vacature website ontwikkeld.
Het dochterbedrijf PAKi Logistics maakt gebruik van een extern systeem, genaamd Rexx waar zij hun vacatures in bij houden. Daarvoor hebben we samen met PAKi en Rexx een koppeling ontwikkeld die elk uur vernieuwd wordt door de Hangfire tool. Zo zijn alle vacatures altijd up to date op de nieuwe website.
Lees meer over de case
Case verhaal Api's voor Careyn
Voor onze trouwe partner Careyn beheert Xuntos meerdere platformen. Careyn zet zich als zorgorganisatie in voor de gezondheid en het welzijn van ouderen zowel thuis als in zorgcentra.
Xuntos heeft voor meerdere platformen api's ontwikkelt om data te ontsluiten.
- CareynPlus - Koppeling met Korèn voor het uitwisselen van klantdata in de Mijn Omgeving en het aanvragen van producten en diensten
- Werken bij Careyn - Koppeling met Tangram voor vacatures en solliciteren
- Extranet - Koppeling om nieuwsberichten in een andere omgeving te ontsluiten
Lees meer over de case
Nieuwe website met koppeling voor CareynPlus
Xuntos helpt Van idee tot ontwikkeling
Voor het ontwikkelen van een slim dashboard, klantportal, uitlezen van data op een website of een website beginnen we bij een idee. Een goed idee moet aansluiten bij het doel en randvoorwaarden.
Vervolgens is het belangrijk dat we met elkaar goed uitdenken hoe de digitale omgeving gaat werken. En welke api's moeten worden ontwikkeld.
Wat zijn de user scenario's? En hoe gaan we de technische uitdagingen aan? Lees meer over onze aanpak
Vraag een vrijblijvend gesprek aan
070 - 22 10 530Kennismaken met een kop koffie?
Wil je een vraag stellen of een kennismaking plannen?
Vul onderstaand formulier in.