Mijn omgeving & klantportal

Wil jij jouw klanten service leveren door bijvoorbeeld wijzigingen online te kunnen beheren of geabonneerde content aanbieden? Dan kan je dit in een afgeschermde omgeving ontwikkelen zoals een Mijn omgeving of klantportaal.

Wat is een Mijn omgeving of klantportal

Een mijn omgeving of een klantportaal is een afgeschermde website omgeving voor klanten, medewerkers, leden of partners. Hier kunnen gebruikers bijvoorbeeld rekeningen inzien, zijn data beheren of specifieke content bekijken. Door middel van een mijn omgeving of klantportaal kan een klant altijd direct geholpen worden. Dit resulteert in minder administratieve tijd, kosten, meer efficiency en hogere klantwaardering.

Het komt regelmatig voor dat wij een klantportaal in beheer en doorontwikkeling overnemen. Belangrijk is wel, dat het klantportaal of de mijn omgeving in Umbraco is ontwikkeld.
Vraag ons naar de mogelijkheden.

Umbraco CMS voor een mijn omgeving of klantportaal

Gebruik je voor je huidige website het CMS Umbraco, dan kan je deze gemakkelijk uitbreiden met de nieuwe mijn omgeving of klantportaal. Umbraco is gebruiksvriendelijk, flexibel en schaalbaar. Meestal zie je dat in een mijn omgeving of klantportaal veel te maken hebt met data uit externe software systemen. Xuntos kan in Umbraco gemakkelijk koppelingen en api’s maken.

Dashboard en registratie omgeving voor MPS

De online omgeving voor onze klant MPS is een voorbeeld van een complexe portal en de gemaakte koppelingen met de verschillende systemen van MPS.

Dashboard MPS

In het klantportaal laten we aan de gebruiker veel data zien. De gebruiker kan zich registreren. Tevens kan hij inzien welke stappen van hem of haar worden verwacht tijdens het certificeringsproces. Welke technieken we gebruiken en hoe we dit project hebben aangepakt lees je in het case verhaal van MPS.

 

Kennismaken met een kop koffie?

Pascal van Assendelft LR

Stel je vragen aan Pascal Account & Projectmanager

Wil je een vraag stellen of een kennismaking plannen?
Vul onderstaand formulier in.

Bedankt voor het invullen van het formulier. Jouw bericht is goed verzonden. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.